Množstevní slevy: až do 70%
Přihlášení / Registrace
Zapomenuté heslo
* Povinná pole
 
 

DODÁNÍ

Všechno o možnostech doručení a době dodání


OTÁZKA: Jaký je čas dodání objednávky?
ODPOVĚĎ: Termín doručení objednávky je 5 pracovních dnů, při doručení kurýrní službou nebo do Uloženky. V případě volby platby na dobírku je čas doručení objednávky delší o 2-3 dny než obvykle. Dobírka, jako jediný způsob platby je u nás s poplatkem. Ostatní možnosti úhrady jsou zdarma. V případě volby platby platební kartou, přes internet banking nebo Paypal, doručíme tovar v průběhu 5 pracovních dnů. V případě platby vkladem na účet počítáme 5 pracovních dnů potom, jako zaevidujeme platbu. Opoždění může nastat v období zvýšeného počtu objednávek, například před Vánocemi. Doba dodání se však může lišit i v závislosti na objemu objednávky. Hromadné objednávky (více jako 20 produktů), mají ve většině případů delší čas dodání než 5 pracovních dnů. Proto, prosíme o porozumění. Abychom zásilku mohli doručit bez zbytečného prodlení, je důležité aby:

- jsme přijali platbu v správné výšce na náš účet
- byl zadána kompletní a správná adresa pro doručení s telefonním číslem a emailem
- jsme nemuseli technicky upravovat vlastní motiv zákazníka

OTÁZKA: Je možné prověřit čas dodání objednávky dle PSČ?
ODPOVÉĎ: Ano, níže stačí zadat PSČ a zobrazí se náklady na přepravu jako i termín doručení.

Způsob dopravy
Datum doručení
Hodnota objednávky
Cena za dopravu

OTÁZKA: Kterou kurýrní společností jsou objednávky doručovány?
ODPOVĚĎ: Shirtinator má výrobu v České Republice. Všechny objednávky, které jsou doručovány do České Republiky, jsou expedovány z Shirtinator výroby Českou přepravní společností IN-Time. V potvrzovacím e-mailu o expedici zásilky z Shirtinatoru, posíláme informace s číslem zásilky IN-Time, které začíná I17XXXXXXXX. Následně, když je zásilka již na rozvoru k zákazníkovi, přepravce IN-Time posílá další potvrzení o doručení s číslem zásilky i SMS informací.

OTÁZKA: Je možné objednávku doručit expresně ve zkrácené lhůtě?
ODPOVĚĎ: Ano od prosince 2016 jsme umožnili pro naše zákazníky doručení Expresní službou společnosti DHL. Objednávky zadané do 23:59 – vyrobíme a vyexpedujeme na druhý den – doručení objednávky je následující pracovní den od expedice.
Objednávky objednané mezi nedělí a středou budou doručeny následující pracovní den. Objednávky objednané ve čtvrtek budou dodány v pondělí. Objednávky objednané mezi pátkem a sobotou budou dodány v úterý. Prosíme, je potřebné poskytnout telefonní číslo, aby mohl kurýr v případě potřeby kontaktovat zákazníka. Komunikace s kurýrem zabezpečí včasné doručení objednávky. Bohužel, nemůžeme garantovat včasné doručení expresních zásilek do vzdálených míst a na P.O. Box adresy.

OTÁZKA: Jaké jsou poplatky za doručení?
ODPOVĚĎ: Každý způsob doručení má jinou výšku poplatku. Poplatek za doručení je stanovený přepravní společností, neúčtujeme si žádné vícenáklady.
Cena přepravy v rámci České Republiky kurýrní službou IN-Time je 99 Kč.
Cena přepravy doručení do ULOŽENKA pobočky je 65 Kč.
Cena přepravy doručení do POŠTOMATU je 65 Kč.
Cena přepravy doručení do DPD pickup odběrného místa je 65 Kč.
Cena přepravy při expresním doručení DHL společností je 549 Kč.

OTÁZKA: Je možné zvolit konkrétní termín doručení objednávky?
ODPOVĚĎ: Pokud je potřebné určit konkrétní termín doručení objednávky, prosíme, kontaktuje nás na email: info@shirtinator.cz, je potřebné uvést číslo objednávky i požadovaný termín dodání. Nebo je možné požadavek na konkrétní termín doručení vložit do poznámky v posledním kroku objednávkového procesu – Poznámka pro nás. Následně budeme zákazníka informovat o možnostech doručení.

OTÁZKA: Doručujete objednávky i mimo České Republiky?
ODPOVĚĎ: Zásilky doručujeme i na Slovensko, cena balného a přepravy na Slovensko je 150 Kč.

OTÁZKA: Je možný osobní odběr?
ODPOVĚĎ: Bohužel kamennou prodejnu, kde by si zákazník mohl vyzvednout svoji objednávku nemáme. Proto jsme zavedli alternativní způsob osobního odběru prostřednictvím odběrných míst a Poštomatu:

Uloženka - Nabízíme možnost dodání do jednoho z výdejních míst služby ULOŽENKA. Zásilku je možné osobně převzí v lhůtě do 7 dnů od doručení. Pro převzetí zásilky je nutné poznat unikátní HESLO, které zákazník získá v informativní SMS přímo z Uloženky. Termín dodání objednávky do Uloženky je 5 pracovních dnů od objednání.
Poštomat – Nabízíme možnost dodání zásilky do Poštomatu. Poštomaty jsou po celé České Republice a objednávku je možné převzít kdykoliv, 24 hodin, 7 dní v týdnu. Doručení zásilky do Poštomatu trvá dva pracovní dny od expedice zásilky od nás. Následně zákazník dostanete SMS zprávu s přístupovým QR kódem a zásilku je možné převzít do 72 hodin od obdržení SMS zprávy (svátky a víkendy se nepočítají). Termín dodání zásilky do Poštomatu je 5-7 pracovních dnů od objednání. – MOMENTÁLNÉ JE TATO SLUŽBA NEDOSTUPNA.
DPD pickup point – Nabízíme možnost dodání zásilky do jednoho z odběrních míst DPD pickup. DPD pickup odběrné místa jsou po celé České Republice. Je možné využít jedno z 98 odběrných míst. Doručení balíku do odběrného místa Pickup pointu trvá 2-3 pracovní dny od expedice zásilky od nás. Po doručení balíku do odběrného místa Pickup zákazník dostane SMS s informací, kdy si může balík vyzvednout. Uložení zásilky v odběrném místě Pickup je až 7 pracovních dní. Termín dodání zásilky do DPD odběrného místa je 5-7 pracovních dnů od objednání. – MOMENTÁLNÉ JE TATO SLUŽBA NEDOSTUPNA.

OTÁZKA: Co je potřebné udělat pokud zákazník není na adrese v čase doručení?
ODPOVĚĎ: V případě, že kurýr nezastihne zákazníka na stanovené adrese, bude ho telefonicky kontaktovat, aby dohodl čas doručení. Proto je velmi důležité v objednávkovém procesu uvést telefonní číslo pro doručení objednávky. Pokud ani telefonicky není možné zastihnout zákazníka, kurýr se pokusí zásilku opětovně doručit na další pracovní den. Zásilku však může přebrat i někdo jiný, pokud zásilku bude přebírat po domluvě. Zásilku je možné opakovaně doručit jen 3 krát, potom je automaticky vrácená zpět do Shirtinatoru.

OTÁZKA: Co je možné udělat v případě, že zásilka není vůbec doručována?
ODPOVĚĎ: Potom, jako je objednávka od nás expedovaná, posíláme zákazníkům automatický informační email o expedici. Po informačním emaily, by zásilka měla být doručená do 2-3 pracovních dní. Pokud objednávka ani po tomto čase nebyla doručená, prosíme, kontaktujte nás na email: info@shirtinator.cz.
please wait loading ...