Množstevní slevy: až do 70%
Přihlášení / Registrace
Zapomenuté heslo
* Povinná pole
 
 

OBJEDNÁVÁNÍ

Všechno o objednávkách

 

Existuje minimální suma objednávky?

Ne, neexistuje. Nejnižší částka, kterou můžete zaplatit, je cena za kovovou vizitku. Mezi tričkama je naším nejlevnějším produktem premium tričko. V creatoru je zobrazeno jako první. Produkty si můžete koupit bez potisku. Tehdy zaplatíte pouze částku za produkt. Nebo s potiskem, kde se vám připočte i částka za potisk.

 

Dáváme vám do pozornosti naše množstevní slevy:

 

od 1.350 Kč <–> 5%
od 2.700 Kč <–> 10%
od 6.750 Kč <–> 15%
od 12.000 Kč <–> 20%
od 17.500 Kč <–> 25%
od 21.500 Kč <–> 30%
od 27.000 Kč <–> 35%
od 33.750 Kč <–> 40%
od 40.500 Kč <–> 45%
od 47.000 Kč <–> 50%
od 95.000 Kč <–> 55%
od 150.000 Kč <–> 60%
od 200.000 Kč <–> 65%
od 250.000 Kč <–> 70%

 

   
 

Podmínky probíhající akce

Sleva, kterou zobrazujeme na stránce a uvádíme slevový kód, je platní jenom s kódem. Platnost slevy je definována při každé akci (pokud tomu tak není, její platnost definujeme později). Aby mohla být sleva uplatněna, Slevový kód je nutno zadat při objednávce v nákupním košíku – krok 1. – v políčku „Slevový kód“. Náklady na přepravu nejsou obsažené ve slevě (pokud není uvedeno jinak). Všechny ceny jsou včetně DPH a bez poštovních nákladů. Není možné vyžádat nárok slevy v hotovosti nebo na fakturu. Taktéž není možné žádat o uplatnění slevy dodatečně. Slevu není možné kombinovat s jinými akcemi.


Důležité:
Je velmi důležité pro uplatnění nebo získání nabízené slevy, která je definována slevovým kódem, zadat tento kód v nákupním procese, v kroku 1 do políčka „Slevový kód“, jinak sleva nebude uplatněna a není možné ji dodatečně vymáhat. V takovém případě je nutné zadat objednávku ještě jednou a uplatnit slevový kód správně.


   
 

Máte všechny produkty stále na uskladněny a je možné je kdykoliv objednat?

V našem creatoru jsou zobrazeny zpravidla jen ty produkty, které máme skutečně na skladě. No i když naši nabídku v creatore neustále aktualizujeme podle stavu zásob, může se stát, že produkt, který vidíte v creatoru, dočasně nemáme na skladě.


   

 

Produkty, které právě nemáte na skladě, můžete doručit někdy později?

Ano. S našimi dodavateli máme podepsané dlouhodobé dohody na dodávky tovaru. Jelikož vám chceme nabídnout vždy to nejnovější a nejlepší, naši nabídku neustále aktualizujeme a doplňujeme i nový tovar. Jsou  však aj produkty, které už víc nebudeme nabízet. V tom případě už dodatečné doručení není možné.


   
 

Jako dlouho trvá, než mi doručíte objednávku?

V případě, že si zvolíte dobírku nebo platbu kartou, vám tovar doručíme v průběhu 5 pracovních dnů. V případě platby vkladem na účet se počítají tyto dny od momentu, když zaevidujeme vaši platbu. Z důvodu opoždění výroby nebo delší době doručení naší partnerskou firmou, se doba dodání může prodloužit. Toto může nastat i v období nárůstu objednávek (před Vánocemi). Proto vás prosíme o porozumění. Abychom vám zásilku mohli doručit bez zbytečného prodlužování, je důležité aby:

 

- jsme přijali platbu v správné výšce na náš účet (v případě vkladu na účet)
- jste zadali kompletní adresu dodání s telefonním číslem a vašim e-mailem
- jsme nemuseli technicky upravovat váš vlastní motiv


   

 

Můžu někde sledovat stav mé objednávky?

Aktuální stav vaší objednávky můžete sledovat ve vašem zákaznickém účtu po přihlášení se do něj.


   

  

Můžu mou objednávku změnit nebo stornovat?

Dokud vaše objednávka není ve výrobě, je možné ji měnit nebo stornovat. Můžete to udělat přímo přes váš zákaznický účet. V případě dobírky a platby kartou jde objednávka do výroby krátce po jejím zadání. V případě vkladu na účet ji začneme vyrábět po přijetí platby. Objednávku, nacházející se ve výrobě už není možné měnit ani stornovat.

 

 

please wait loading ...