Množstevní slevy: až do 70%
Přihlášení / Registrace
Zapomenuté heslo
* Povinná pole
 
 

VRÁCENÍ PRODUKTŮ A REKLAMACE

Všechno o reklamacích a vrácení produktů


OTÁZKA: Co je potřebné udělat v případě nespokojenosti s produktem?
ODPOVĚĎ: Pokud zákazník dostal poškozenou nebo chybně vyhotovenou zásilku, například mohli nastat tyto případy:
- rozdílná velikost produktu oproti objednávanému produktu
- produkt má menší rozměry než je uvedené na stránce u produktu
- nesprávně umístěný potisk
- potisk chybí
- potisk nedostatečně drží na produktu
- produkt má dírku, nebo je rozbitý
- špinavý produkt
je potřebné nás v prvním řadě kontaktovat na email info@shirtinator.cz, nebo prostřednictvím Kontaktního formuláře.

Důležité údaje, které je potřebné uvést: číslo objednávky, poslat fotku chyby, poškození nebo rozměru produktu, napsat struční popis stížnosti.
Po posouzení všech přiložených informací, pokud uznáme pochybení na naší straně, samozřejmě obratem a bezplatně vyrobíme a doručíme nový produkt zákazníkovi.
V případě nespokojenosti neakceptujeme vrácený produkt, pokud nás zákazník před vrácením neinformoval a nepočkal na naši reakci a tedy jsme se na vrácení tovaru společně nedomluvili. V takovém případě neproplácíme poštovné náklady vzniklé při vrácení, jelikož došlo k porušení obchodních podmínek ze strany zákazníka. Produkty, které jsou vyrobeny na míru pro zákazníka nepodléhají automatickému vrácení do 14 dnů bez udání důvodu, jako stojí v obchodním zákoně. Proto je důležité nás předem kontaktovat a domluvit se na možnostech a řešení stížnosti nebo požadavku.

OTÁZKA: Jako postupovat v případě vrácení nepotištěných produktů?
ODPVĚĎ: Spokojenost zákazníka je naším prvořadým cílem. Produkty bez potisku je možné bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od doručení. Při produktech, které nebyli nošené, garantujeme vrácení celé sumy. Před tím, než nepotisknutý produkt bude vrácený zpět k nám, je potřebné kontaktovat naše zákaznické oddělení na email info@shirtinator.cz nebo prostřednictvím Kontaktního formuláře.

OTÁZKA: Je možné potisknutý produkt vrátit?
ODPOVĚĎ: Shirtinator není klasický zásilkový obchod. Každý produkt, který si zákazník sám navrhne a vytvoří, je vyroben jednoznačně na míru pro zákazníka a tím pádem je to unikát. Tento speciálně vytvořený produkt nemůžeme jednoduše prodat jinému zákazníkovi. Jelikož produkty, na kterých je vlastní text, motiv nebo fotka zákazníka, není možné vrátit, prosíme naše zákazníky, aby si před objednáním dobře zvážili velikost, střih, barvu atd.. V případě problémů, nebo specifická prosby je možné kontaktovat na naše zákaznické oddělení: info@shirtinator.cz nebo prostřednictvím Kontaktního formuláře.

Abychom předešli nedorozuměním při výběru motivů a textů, je důležité zkontrolovat potvrzení o objednávce hned jakmile ho zákazník dostane na email.

OTÁZKA: Proč je kolem potisku viditelný „spálený rám“ nebo flek?
ODPOVĚĎ: Produkty našich zákazníků, jsou vyráběné individuálně a na míru. Tiskařská technologie, kterou vyrábíme produkty může v některých případech způsobit vznik rámu nebo fleku kolem potisku, kdy může dojít až ke změně odstínu barvy trička, nebo může vzniknout lesklý povrch v dané oblasti, jako kdyby po spálení. Tento stav je z důvodu pozůstatku tiskařského nánosu – fixace. Dlouholeté zkušenosti ukázali, že po prvním vyprání je pozůstatek po tisku odstraněný. Bohužel tento stav nastává při tiskařské technologii – digitálním přímím potiskem a hlavně na barevných a tmavých produktech.
Při barevných textiliích a přímém – digitálním tisku je potřebné na produkt nanést fixaci barvy, aby potisk byl sytý a vydržel co nejdéle. Bez této fixace, bohužel není možné, aby se barva vpila i do tkaniv textilu. Fixaci, kterou používáme je bezpečná a certifikována dle Öko-Tex Standard třídy 1.
V případě, že rámeček, flek, změna barvy produktu nebo lesk kolem potisku nezmizí po prvním vyprání, pak neváhejte a napište nám na náš email info@shirtinator.cz, pošlete nám i fotku produktu, číslo objednávky a stručný popis vaší stížnosti. Můžete nás bez problémů kontaktovat ještě před prvním vypráním, pošlete nám fotku produktu a číslo objednávky. Pak produkt vyperte, pokud pozůstatek po tisku po prvním vyprání nezmizí, bude se jednat o vadu produktu, v takovém případě přistupujeme k řešení reklamace.
please wait loading ...